ELLENOPHONIA

Σάββατο 27 Αυγούστου 2011

Δέσπω Αθ. Λιάλιου, Your Voice

Στήλη Βήματος 27-8-11, Τα μάθατε τα νέα; (Ημέτερον Σχόλιον: Your Voice

«Να πάει, να πάει στη Mad Tv, στην εκπομπή «Your voice», έτσι λέω κι εγώ η ανίδεη. Έτσι πρέπει. Και να πάρει μαζί της και συνταξιούχους καθηγητές των νέων ΑΕΙ– όχι γιατί κι εμείς δεν είμαστε ευπειθέστατοι- (όλη τη χρονιά με στοιχεία προμηθεύαμε το Υπουργείο), αλλά να, μπορεί να ενισχύσουν τα επιχειρήματά της- θησαυρός είναι η διαχρονική γνώση, μια ζωή δασκάλα, πιστέψτε με, 38 έτη συναπτά, μη συνυπολογιζομένων των 4,5 με έργο κατ’ αποκοπήν, δηλ. κάτι σαν σύγχρονες ΜΚΟ...). Και της εύχομαι καλή επιτυχία (τί συντοπίτισσα είμαι), δι' ευχών όλων των αγίων πατέρων και όχι μόνο αυτών που επευλογήθηκαν με αποσπάσεις εκπαιδευτικών στις Μητροπόλεις τους. (Τώρα τί διδάσκει ένας εκπαιδευτικός στη Μητρόπολη; Ξέρει ο Θεός: αρκεί, πίστευε και μη ερεύνα, μη τα κάνουμε όλα επιστήμη... Πρβλ. Steve Jobs, είχε ο άνθρωπος πτυχίο;). Και την 3η του Σεπτέμβρη να πάει, αν μου πέφτει λόγος της ανίδεης, και στις πλατείες, κι αυτά παιδιά του Θεού είναι, γιατί να στερηθούν το αγαθό της ενημέρωσης; Έλληνες πολίτες είναι κι αυτά τα καημένα, συν το γεγονός ότι βοηθούν με το ανοιχτό βήμα στην πρακτική μάθηση της ελληνικής γλώσσας από τους μετανάστες, χωρίς μάλιστα να διεκδικούν κονδύλλια προορισμένα για τις ΜΚΟ και την προβολή. Σα θεολόγος, δεν τη βαστά η ψυχή μου τη διάκριση... Αλλά, ως προς το τελευταίο, μπορεί και να σφάλλω, δεν βάζω και το χέρι μου στο Ευαγγέλιο».
Το σχόλιό σας απεστάλη με επιτυχία και θα δημοσιευθεί κατόπιν αξιολόγησης από τον αρχισυντάκτη.

Ξέχασα ότι κάποτε αρθρογράφησα στο ΘΑΡΡΟΣ της Κοζάνης (1973-74). Ένα - ένα μου έρχονται...

Ήδη 28-8-11, ώρα 8 π.χ., και δεν έχει αξιολογηθεί ακόμη.

  
Σκληρή απάντηση της Α. Διαμαντοπούλου στους έλληνες ακαδημαϊκούς που συγκεντρώνουν υπογραφές ξένων καθηγητών κατά του νέου νόμου (ESOS.gr 27-8-11)

( σχόλιό μου):
Υπέγραψαν; Να τους κοπεί ο δείκτης, και, αν δεν δηλώσουν μετάνοια, να τους κοπεί το χέρι κ.ο.κ., και κατ᾽ αναλογία όσοι υπέγραψαν υπέρ να υποχρεωθούν να γράφουν μία επιστολή κάθε μέρα αναφέροντας στην κ. Υπουργό την πορεία εφαρμογής του νέου νόμου.


Δεν υπάρχουν σχόλια: